My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 8. maj 2010

Til bal med dronningen

I går kom den store dag hvor jeg skulle til bal med selveste dronning Margrethe. Eller altså det vil sige jeg skulle til årsbal på DTU og havde hørt at ovennævnte dronning kom hvert år som en del af hele den stor event. Det talte utrolig godt til min indre royalist.
Men okay jeg fik jo aldrig set hende, det tætteste jeg kom på hende var faktisk at stige ud af en taxa det holdt parkeret ved siden af hendes mine bil, Krone 1, men det føltes nu også lidt kongeligt for mig.

Men bal det fik jeg nu alligevel, med stor middag, les lanciers og massere af fine kjoler. Det gav mig også mulighed for at trække i min elskede Acne kjole, som ellers er lidt for fin til bare at tage på i byen. Mit hår blev sat af den dygtige L som virkelig kan trylle med hårnåle og lak. Følte mig umådelig fin da jeg tog af sted med min kære kæreste under armen og en fin lyserød nellike, som han havde med til mig, i hånden. Det var en fantastisk god aften, håber bestemt at jeg kommer til at opleve sådan en igen.


Kjole fra Acne, strømper fra H&M, sko fra Pedro Garcia og taske fra Pure López

Da kjolen er meget dyb i ryggen har jeg valgt at binde stropperne sammen med en lædersnor der matcher de fine frynser.
Her ses også mit fine opsatte prinsessehår.

Fin taske og rå frynser 
Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails