My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 18. maj 2010

Mine varer fra Americal Apparel - part I

Så er mine varer (eller rettere sagt nogle af dem) endelig kommet. Ekiba, frk. N og undertegnede bestilte for lidt over en uge siden nogle rigtig fine sager fra American Apparel, og siden vi fik at vide, at UPS ville komme med pakken i dag, har vi ventet i spænding. Men, men, men, desværre var det ikke alle varerne der var på lager, og bestillingen blev derfor delt op i tre forskellige pakker - som vel og mærket bliver leveret af UPS hos moi henholdsvis i dag, i morgen og på torsdag! Hallo - det kan da umuligt være hverken det smarteste eller det mest logiske for nogen parter! 
Nu har jeg så siddet hele dagen (eller i hvert fald til kl. 15 hvor pakken ankom) og ikke turdet forlade lejligheden, og både i morgen og torsdag skal jeg på arbejde. Helt ærligt! Har prøvet at ringe og overtale UPS til at levere de sidste to pakker på min arbejde, men nix - de kan først ændre leveringsadressen når de er gået forgæves. De der UPS folk er altså ikke de hurtigste dyr i skoven!


Men de to ting der kom i dag er meeeget fine! I får lige nogle billeder så I kan se dem. Ekiba har lige været forbi og hente sine ting (også meget fine!)  - og så var det at jeg så hendes smukke nye lakballerinaer fra Pretty Balerinas i den lækreste grønne forårsfarve. Det hele kommer her:



  


Frk. L

6 kommentarer:

  1. Tak - er også meget glad for dem! Den cremefarvede blonde bh kommer også i sort på torsdag. Den sorte body skal man nok lige finde den rigtige anledning til, men fin er den :)

    SvarSlet
  2. Søde, det ser super ud med billederne! Vil du måske linke til posten om skoene i stedet butikken?
    Love, Ekiba

    SvarSlet
  3. Aber natürlich mein liebling ;)

    SvarSlet
  4. Ui, love the bodystocking! Og er det en maxi dress? Meget fin også!

    SvarSlet
  5. Ja, er altså også virkelig glad for den - lidt vovet, men virkelig fin! Det er en top fra Acne, som jeg har fundet i Pede & Stoffer for et par uger siden. Jeg er rigtig vild med den, og har også overvejet at investere i den i grå :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails