My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 17. maj 2010

Jordbærkage og eksamenslæsning

I dag har jeg brugt det meste af dagen på at skrive bachelorprojekt og høre Camera Obscura. Jeg er for nylig blevet præsenteret for de skønne toner og hører det konstant. Kort sagt: I'm in love!

Jeg er især vild med nummeret Tears for Affairs, som I da ikke skal snydes for:



Skønt ikke? Nummeret er fra albummet Let's get out of this Country fra 2006, og jeg synes faktisk at hele albummet er værd at lytte til. Det kører i hvert fald på repeat på i-pod'en og min kæreste er ved at blive skør over at høre på det.

Udover opgaveskriveriet var jeg til overdådig treretters fødselsdagsfrokost, som sluttede af med brownie og jordbærkage en masse - ikke dårligt!



Siden solen valgte at titte frem (bare en lille bitte smule i hvert fald), synes jeg at det var på tide med et tilnærmelsesvis sommeragtigt outfit - derfor blomstret kjole fra Holly's og koralfarvet jakke fra Baum. Dertil bælte og taske fra Mulberry, halskæde fra Pieces, lakballerinaer fra Pretty Ballerinas og solbriller fra Ray Ban.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails