My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 25. maj 2010

One of those days

Vågnede i morges og kunne ikke forstå hvorfor vækkeuret ikke havde ringet endnu, indtil jeg til min gru opdagede at der havde været strømafbrydelse og at jeg havde sovet næste to timer over mig.

Fortumlet og noget forvirret væltede jeg ud af sengen, for få børstet tænder og komme af sted på arbejde. Men da jeg ville dreje på hanen for at få noget koldt vand i ansigtet var der ikke noget vand. Nøøj hvor blev jeg tosset, de dumme, dumme håndværkere der lige nu er ved at skille bygningen omkring mig ad, havde liiiiiiiggge glemt at de ville slukke for vandet i dag, og havde derfor ikke varslet det nogen steder. Argghhh godt at man har både vaskeservietter og tørshampoo lige ved hånden.

15 min efter var jeg ude af døren og af sted mod indre by. Sad hele dagen og kiggede ud på solen der lyste over tagene i byen og drømte om at komme ud nyde det og komme af med stress over en dårlig start på dagen.

Da jeg endelig fik fri fra arbejde kl.16, og skulle af sted hjem af, begyndte der pludselig at falde tunge meget våde dråber fra himmeltaget over mig.

I vrede søgte jeg tilflugt i Top Shop rundt om hjørnet, for tænkte at jeg da lige kunne se på Kate Moss kollektionen når jeg nu alligevel var lige i nærheden og ikke gad at cykle i regnen. Men nej den kom først i butikken torsdag, så endnu engang spillede den noget skæve dag mig et pus. Det vil sige lige indtil at jeg på vej ud af butikken fik øje på den fineste blomstrede maxikjole, som nærmest kaldte på mig.

Fik pludselig en trang til at prøve den, selvom jeg længe har været i tvivl om hele maxikjole tendensen, da jeg er sådan cirka er bitte lille.  Men da regnen stadig væltede ned tænkte jeg havde fanden, jeg prøver og jubiii den passede perfekt. Følte mig pludselig så fin og let og glad, og da jeg kom i tanke om Top Shops studierabat kom kjolen med hjem i cykelkurven.

Jeg cyklede noget mere opløftede hjem af, og på nej ned af Nørre Voldgade mod Statens Museum for Kunst kom solen frem. Da jeg nåede museet kunne jeg pludselig dufte den mange fantastiske syrener der næsten eksploderede omkring mig.   
Pludselig kunne jeg mærke den sidste rest af dårligt humør og stress forlade min krop, og blive overtaget af en vis lykkefølelse. Syrener og smukke sommerkjoler og åbenbart vejen frem – jeg kan i hvert fald godt anbefale det:) 



Maxi kjole fra Topshop til 494 kr. (inkl. studierabat), Sandaler fra Acne og lysdenim jakke fra sidste sommer der helt sikkert skal bruges sammen med kjolen. Hertil de nyeste neglelak fra e.l.f i lyse pastel farver der også vil klæde kjolen.

Smukke syrener ved Statens Museum for Kunst 



Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails