My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 11. maj 2010

Accessories I love...!

Accessories kan ændre et helt outfit og jeg er en stor fan! Jeg er vild med tørklæder og har skabet fuldt, men men men, man kan jo altid bruge ét mere! Tasker i alle afskygninger (og helst i lækker kvalitet) er også key items, og jeg kan altså ikke lade være med at investere i de lækre sataner. Her er et lille udvalg af hvad jeg vil se efter til sommer…



Tørklæde fra Lovechild 1979 i den skønneste silke/uldblanding. Perfekt til en kølig sommeraften – dog kræver det nok en anelse mere tan end jeg på nuværende tidspunkt kan præstere …eller måske nogensinde får…? Hvem der bare var lidt mere latino! Tørklædet findes også i en sort/grå farve, men dette er bare så smukt og lækkert til sommer… Set hos Nué til 900,-


Smuk, smuk, smuk halskæde fra Hanna af Ekström. Jeg er vild med at den virker meget voldsom, samtidig med at materialet virker skrøbeligt og fint. Set hos Trier til 3.500,-

Lille pung fra Abaco i cool pytonskind. Jeg er sikker på at den også vil være perfekt som lille clutch når kun det allermest nødvendige skal med. Set hos YouHeShe til 1.220,-


Så fint tørklæde fra Nué Notes i 100% bomuld. Rigtig dejlige farver og perfekt til mine lyse sommerkjoler! Set hos Nué til 500,-

Lækker lille skuldertaske i den fineste koralfarve fra See by Chloé. Skøn i det bløde og samtidig rå kernelæder. Set hos Trier til 1.999,-


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails