My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 11. maj 2010

Fødselsdag

I går var det min kære søsters fødselsdag. Hun havde inviteret til en hyggelig lille uformel middag med lækker mad og lagkage.
Fordi hun fyldte år skulle hun selvfølgelig også have en gave. Jeg kan godt lide at give gaver og synes at det er vigtigt at man gør noget ud af det, derfor var jeg også nødt til at flå Bog&Ides grimme papir af den bog jeg havde købt og pakke den ind igen i en fin artikel fra en gammel Weekendavis som jeg har sådan cirka 100 styk liggende af. Gaven bestod af bogen Sumobrødre af Morten Ramsland - en bog som jeg bestemt selv også skal læse. Hertil havde jeg fundet et par yndige øreringe med en røgfarvet sten fra Charlotte Othmar - har dem selv med en fin lysegrøn sten.

Sumobrødre af Morten Ramsland, set hos Bog&Ide til 199 kr. 

Øreringe fra Charlotte Othmar 

Her det færdige indpaknings resultat. De arabiske billeder og det fine kort som jeg fandt i gemmerne passede overraskende godt sammen. 

Fødselsdagen gav mig også lige mulighed for at få luftet min nyerhvervede Won Hundred kjole. 

Kjole Won Hundred, strømper H&M og skoletter fra Betti Blue
Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails