My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 16. maj 2010

Sommerkjolen

Selvom man absolut ikke skulle tro det, når man ser ud af vinduet, så er vi midt i maj, og det betyder (normalt i hvert fald) at sommerkjolerne skal til at hives frem af skabet. Jeg har et par stykker i forskellige hvide/creme nuancer, og en enkelt eller to i farver. Det vil jeg prøve at lave om på denne sommer, som forhåbentlig bliver fyldt med sol, strandture og hyggelige grillaftener.

Jeg vil kombinere de skønne kjole med en stor sommerhat, som jeg har haft i nogle år nu, men endnu ikke vovet mig ud med – men jeg tror måske, at det er i år, jeg får samlet mod til at slentre ned af stranden i lang, flagrende kjole og stor, elegant sommerhat. Det ser fantastisk ud på film og i shoots – men mon jeg kan pull it of in real life?!

Her er i hvert fald nogle gode bud på kjolen:


MIDSUMMER FLORAL MAXI DRESS fra Topshop til ca. 450,-

Indbegrebet af sommerkjole - den kunne meget vel få en plads i mit skab!


Vadum Derya set hos By Flou til 699,-

Den er muligvis ikke så farverig som en rigtig sommerkjole skal være, men hvor er den bare smuk!



Kjole fra H&M til 39,95

Rigtig fin kjole til en virkelig god pris!



Ginger fra Designers Remix Collection til 1.650,-

Rigtig ækker farve, men mon min skandinaviske tan kan bære det? SÅ smuk ryg!



Maxikjole fra Style butler, set hos By Flou til 1399,-

Fint mønster og god længde.



Swirldress fra Designers Remix Collektion til 1.200,-

SÅ smuk kjole - min absolutte yndling i denne samling! Fint mønster i afdæmpede farver og meget smuk ryg. Den kunne meget vel ryge på ønskelisten.



DAISY CROCHET SUNDRESS fra Topshop til ca. 350,-

Rigtig lækker lille kjole - perfekt til en dejlig sommerdag.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails