My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 15. maj 2010

Det her er smart!



Til påskefrokost i går blev jeg præsenteret for hypem.com af min bordherre, som altid er med på det nyeste beat indenfor musik. Og det her er altså smart! For at sige det helt enkelt bruges Hypem til at holde styr på, hvad alverdens musikbloggere skriver om. Folk med forstand på musik håndplukker altså en masse fed musik og serverer det for folk som mig, der bare gerne vil høre god musik. Smart!

Udover det almindelige (og meget store) udvalg har Hypem også en radiopodcast, med et udpluk af det aller nyeste musik, krydret med kvalificerede kommentarer. Desuden har de noget, som de kalder Zeitgeist - en slags greatest hits i bloguniverset fra det forgangne år.

Hvis du – som undertegnede – bare gerne vil høre fed musik, og ikke lige kan overskue det store udvalg, kan man også vælge at søge i de forskellige brugere og deres playlister. Personligt kan jeg anbefale huus, som jeg synes har en super fed musiksmag.

Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails