My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 14. maj 2010

e.l.f.

I går læste jeg om eyeslipsface.co.uk, også kaldet e.l.f, i et magasin, og da jeg så at man kunne få neglelak til kun 13 kr. måtte jeg da lige kigge lidt nærmere på den side - og hold da op for et paradis.
Siden er enormt stor og nem at finde rundt på og alle priser er vist på dansk. Oveni er priserne er yderst, yderst rimelige.
Ud fra hjemmesiden fremgår det at e.l.f. produkter er vildt populære, f.eks. vist i flere udenlandske magasiner, og det kan jeg helt ærligt godt forstå.

På cirka 10 minutter fandt jeg to stk. neglelak og en mineral blush for 56 kr. i alt, så de røg hurtigt i den virtuelle indkøbskurv (den bedste af slagsen ;) ). Nu er det bare at vente en uges tid og så ligger de fine køb hos mig i min postkasse, klar til at komme op på badeværelseshylden.

Et hurtigt tip er dog lige at tjekke indholdsdeklarationen for parabener hvis du gerne vil undgå dem, men de er nu nemme at undgå.

Her er mine tre køb




Nude neglelak fra eyeslipsface.co.uk ca. 13 kr.



Neglelak i farven fair pink fra eyeslipsface.co.uk til ca. 13 kr.




Bliss (soft blushed pink) fra eyeslipsface.co.uk ca. 30 kr.

Jeg drømmer allerede nu om også at købe deres nogle af deres fine makeup pensler og meget, meget mere.


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails