My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 3. maj 2010

Yvonne Koné lagersalg

Frk. L og jeg elsker lagersalg, hvilket nok også fremgår af vores indlæg. Heldigvis for os er det virkelig tiden for det i disse dage, og her får I da også endnu et.

Yvonne Koné for Bon Goût holder nemlig lagersalg på mandag den 10. maj fra kl. 13 til 19 i Lille Kirkestræde 5 i hjertet af København.
For de af jer der ikke kender Yvonne Koné design kan jeg kun sige at det er en fejl:) Hun laver nemlig de lækreste tasker i det blødeste læder. Jeg har selv to styk - en som jeg bruger til hverdage, der kan rumme alt, selv min elskede Macbook. Oveni har jeg også erhvervet mig en weekendrejsetaske, som på trods af sit lette udseende kan rumme alt, og jeg mener alt, som man har og kan få brug for på sådan en tur.

Så ryst spargrisene og af stig af sted på mandag:)


Den fantastiske YK209 model, som jeg ejer i grå. Har den med over alt 
(www.yvonnekoneforbongout.com)



 Weekendtasken YK415 skal med mig verden (ok Europa) rundt
(www.yvonnekoneforbongout.com)


Denne her over size Bum bag model YK207 skal jeg på jagt efter, gerne i den brune eller grå farve
(www.yvonnekoneforbongout.com)

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails