My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 13. maj 2010

Simple Diary




Jeg er efterhånden faldet over Keel’s Simple Diary et par gange, og har hver gang tænkt at det var en rigtig sjov idé, og at jeg må anskaffe mig en. Simple Diary er en rigtig fin lille dagbog, til alle vi fortravlede mennesker, som ikke kan overskue at føre en almindelig dagbog. Bogen fås i seks forskellige farver (og tilhørende kommentarer til hvad dette farvevalg betyder), og siderne er udsmykket med små skøre og skønne tegninger fra Keels egen hånd. Derudover indeholder bøgerne filosofiske citater og fine afkrydsningsskemaer om hverdagens oplevelser.



Jeg kan bedst lide den brune udgave, og det kan åbenbart betyde at: 1) Jeg godt kan lide penge 2) Er landmand 3) Ikke kan lide marcipan



Keel's Simple Diary er Philipp Keel's forsøg på at redefinere begrebet dagbog, ud fra ønsket om at skaberen skal kunne udforske, navigere i og dokumentere det kaotiske eventyr vi kalder livet. Sjov, finurlig og meget fin lille idé!



Simple Diary indeni - sådan en side kan man da lige overskue at udfylde hver dag (eller måske bare et par gange om ugen)



Philipp Keel, Keel’s Simple Diary, Taschen, 136 sider, ca. 100 kr.



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails