My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 12. maj 2010

These boots are made for walking

Så blev de endelig færdige mine støvler. Har gået i snart en uge med sommerfugle i maven hver gang jeg kom i tanke om dem. Tænk hvis de bare var ødelagt og projektet var totalt faldet til jorden. I dag blev det så endelig dage hvor jeg måtte trodse regnen gribe cyklen for at komme af sted til skomageren og se hvordan de kære støvler er faldet ud.
Her er så det færdige resultat og jeg er slet ikke skuffet. De er faktisk blevet rigtige fine og nu kan jeg gladelig tage dem i bruge igen efter - hmm et måske to år hvor det overhovedet ikke har været ude af skabet.
Støvlerne har fået skåret omkring 8 cm af skæftet og fået ny hæl for i alt 220 kr. Det er da billigt for nærmest at få et par nye støvler. Se her hvordan de så ud før.



Jeg var også så heldig at UPS også havde begivet sig ud i regnen og valgte at kigge forbi med mine nye bh'er fra American Apparel. Har efterhånden indset at jeg nok aldrig får en barm som Dolly Parton og derfor ikke skal forvente at kunne levere en kavalergang af samme kaliber. Har derfor i stedet kastet mig ud at finde fine basis bh'er, der passer lige bedre til mig. For et par uger siden, fandt jeg så disse tre som passer perfekt under mine løse toppe fra Won Hundred eller en kjole hvor ærmegabene er lidt afslørende nok.


Bomulds tube bh'er fra American Apparel ca. 260 kr (inkl. fragt)
Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails