My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 5. maj 2010

Rygsækken - hot or not?

Siden jeg opgav min cool Eastpak i 8. klasse er min mor løbende kommet med stikpiller om at skuldertasker ikke er gode for ryggen, og at der altså findes rigtig mange meget smarte rygsække. Det har vi så ikke været helt enige om, og jeg har faktisk ikke ejet en rygsæk siden min Eastpak. Men nu er det jo så at rygsækken begynder at dukke op på catwalken, og selvom jeg endnu ikke er helt klar til at udskifte min måske upraktiske, men meget smukke skuldertaske, så må jeg nok indrømme at der faktisk findes nogle ret fede modeller. Hvad siger I?
Lækker rygsæk i det skønneste læder fra Yvonne Koné hos Stylepaste til 4.195,-


Fed rygsæk i canvas fra albam til £ 135,-


Chanel med rygsæk på catwalken under sidste modeuge





Lækker rygsæk fra Louis Vuitton til £ 2.860,- (det er egentlig en herremodel, men jeg synes den er fed - måske lige bortset fra prisen)


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails