My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 21. maj 2010

Kate Moss for Topshop

Det 12. samarbejde mellem high-street mærket Topshop og supermodellen Kate Moss landede i butikkerne i går, og kollektionen er fyldt med lækre kjoler, blonder i lange baner og den skønneste fjerkappe. Jeg er helt sikker på, at jeg skal have fingre i nogle af godterne - her er mine favoritter!




FEATHER CAPE (LIMITED EDT.)

SÅ FIN! Altså man bliver jo helt forelsket i denne smukke kappe. Ved ikke helt hvor parktisk den er, men jeg tror altså alligevel, at jeg skal have en lille fjer på denne sommer. Farverne er fantastiske!











EMBELLISHED SHIFT DRESS (LIMITED EDT.)

Jeg er helt vild med det smukke mønster på denne kjole. Der er noget 1920'er og jazz over den, som jeg synes er super elegant.








LACE BODYCON DRESS

Jeg er vild med ærmerne på denne kjole, og så er der altså også noget over det smukke blondemønster. Enkel og så alligevel med så mange detaljer.










LACE ANGEL SLEEVE DRESS

Denne kjole minder rigtig meget om en kjole fra Phillip Lim, som jeg har sukket over længe, men som desværre er langt over mit budget. Denne vil være perfekt til hverdag med en sort blazer og ballerinaer, og til fest med stiletter.





LACE TURN UP SHORTS

Lækre shorts, som er så finde at de sagtens kan bruges på kontoret. Måske en anelse korte, men meget elegante. De ville være rigtig defe med en enkel top og blazer.





SLEEVELESS TUNIC

Jeg er altid på jagt efter lækre basisting, og denne ser simpelthen så behagelig ud - og så er farven rigtig fin.






SEQUIN EMBROIDERED CAPE (LIMITED EDT.)

Meget smuk lille kappe/jakke, som kan peppe enhver sort kjole op. Ville også være perfekt til enkle camelfarvede shorts og en hvid top.





Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails