My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 29. maj 2010

I love youheshe


Var et smut forbi Youheshe's showroom/butik i Nord Vest i går, da jeg har forelsket mig i deres vintage army jakker, som jeg derfor lige måtte prøve.

Det store lyse lokale er et sandt skatkammer for en modeelsker som mig. Rundt langs alle vægge i lokalet hænger der rækker af lækkert, lækkert tøj fra designere som Alexander Wang, See by Cholé, Ganni, Acne og 3.1 Phillip Lim, ja jeg kunne blive ved.

Derudover er rummet indrettet med lækre møbler, der også rummer mange af de lækre varer som youheshe ligger inde med. F.eks. skønhedsprodukter fra USLU Airlines og Rønsbøl, samt interiør fra Soft Gallery og Daisy.

Stedets søde ejer Lulu Henckel bød mig velkommen og viste mig den fine army jakke, som jeg nu står på venteliste til.

Youheshe har, som navnet antyder, både herre og dametøj, så fik mig lige et kig på hvad jeg kan drømme om til mig selv og kæresten.


Fin kommode med lækre skønheds- og vaske-plejeprodukter. 


Yndigt ferskenfarvet undertøj fra 3.1 Phillip Lim  


Pangfarvede sandaler fra See By Chole, super til at lyse op i sommersolen.


Smukt tøj, der yndefuldt svæver i lokalet


 
En taskevæg to die for. 


Fantastisk Alexander Wang sko


Drømme sommerkjole fra Ganni, perfekt til fladesandaler og en rå army jakke


Lækkert herretøj


Rejsetaske til herrer, er det forkert lidt at ønske at man er fyr når man ser sådan én?


Kig forbi Youheshe.com eller deres fine Boutique på Rentemestervej 67 D -Baghuset, 2400 København NV og bliv mere inspireret.

Frk. N

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails