My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 7. maj 2010

My Fair Lady

Som de fleste måske har bemærket har Det Kongelige Teater sat musicalklassikeren My Fair Lady på plakaten. Det sker på Gamle Scene, hvor den klassiske musical - bl.a. kendt fra filmen med Audrey Hepburn og Rex Harrison - har fået nyt liv i Bech Holtens moderne version. De medvirkende er bl.a. Søren Pilmark, Cecilie Stenspil, Zlatko Buric og Malene Schwartz.

I går var jeg inde for at se forestillingen, men uheldigvis var der tekniske problemer med drejescenen, som midt i stykket blev de nødt til at stoppe og aflyse resten – rimelig ærgerligt! Men det jeg nåede at se var rigtig godt, og Cecilie Stenspil sang fantastisk. Lige nu venter jeg så på at få nogle nye billetter, men der er allerede næsten udsolgt resten af sæsonen!

I får lige en ”Dagens i Det Kongelige” – min smukke Bllack Noir kjole fra So Last Season skulle luftes for første gang, og jeg elsker den allerede!



Læderkjole fra Bllack Noir, taske fra Mulberry og sko fra Gardenia


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails