My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 23. maj 2010

Klar, parat, START!

Som den opmærksomme læser nok har observeret, så har jeg i de sidste par dage overladt bloggen til Frk. Ls kyndige hænder. Dette skyldes at jeg har tilbragt tiden i de svenske skove med min herlige familie, og derfor har været absolut uden internet adgang - noget af en svær sag for sådan en net-afhængig én som mig.

Nu er jeg vendt hjem, men der er simpelthen så meget godt at fortælle, og jeg er alt for træt, så billeder og gode historier fra det svenske land må i vente med.

Dog vil jeg lige indskyde en lille bemærkning om en forestående festival i København - Start! Festival, som skaber sang over land i dagene 10. - 12. juni.

Start! hed oprindeligt Vesterbro festival og var en dejlig lille festival der foregik i Kødbyen. Det egentlige mål var at gøre opmærksom på manglen på øvelokaler til de mange talentfulde bands i København, men nu er festivalen efterhånden voksede sig stor og stærk og kører på sit ottende år.

Festivalen byder på ikke mere end 100 talentfulde navne, og skal jeg lige vifte med flaget for et par af dem vil jeg da gerne nævne min tidligere kollegiefælle Søren Thue, der med sin poesi farvede og dansksprogede popmusik absolut er værd at lytte til.
Ellers skal jeg da nok lige lytte lidt til Fallulah og mon ikke også at danseskoene bliver snøret en ekstra gang og vendt mod Ginger Ninjas show og skønne Julie Maria.

Læs mere om festivalen på hjemmesiden www.startfestival.dk  og kom med ud og dans sommeren ind.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails