My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 10. maj 2010

Jeg ønsker mig...!

Selvom sommeren nærmer sig med hastige skridt, synes jeg altså stadig ikke at vejret indbyder til flagrende sommerkjoler og lækre sandaler endnu. Alligevel kan man jo godt gå og ønske sig at nætterne var lange og lune (hvornår er det egentlig at de overhovedet har været det i Danmark?!?), og at man kunne fylde kalenderen med strandture, grillaftener og romantiske sommerbryllupper. Her er min ønskeliste for dette forår, som både byder på sommerhustur og min venindes bryllup.




Denne kjole fra Designers Remix Collection vil være perfekt til min venindes bryllup til dette forår. Feminin, enkel og den i den smukkeste farve. Set hos By Flou til 2.199,-

Denne fine clutch fra Hoss vil være perfekt til kjolen. Set hos Get A Dress til 550,-


Denne fine kjole fra Elise Gug med små sløjfer på skuldrene vil være perfekt til en tur på café eller en dag på kontoret. Set hos Get A Dress til 1.890,- (fås også i sort, men nu er det jo ved at være sommer, og så er denne i creme nok alligevel mere anvendelig).


Jeg har længe ledt efter netop sådan en bh, som er så smuk og enkel, men alligevel tilfører en klassisk top eller kjole noget ekstra. Jeg vil ønske mig den i alle tre farver: Navy, sort og creme. Set hos American Apparel til ca. 110,-



Denne lækre bededragt fra H&M har jeg været vild med siden jeg første gang så den i en reklame. Den en enkel og lækker, og så er jeg vild med lynlåsen! Prisen på 79,95,- er også lige til at overskue!



Frk. L



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails