My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 19. maj 2010

Buksedragten

Jeg er normalt ikke en stor fan af buksedragter, men samtidig kan jeg godt se, at det jo faktisk ser ret godt ud (til andre vel og mærket - føler mig altid virkelig ufiks, når jeg står i prøverummet iført en af disse sataner). Efter flere mislykkede forsøg på at finde den helt rigtige buksedragt sidste sommer opgav jeg, og havde egentlig fundet mig til rette med bare ikke at være "buksedragtetypen". Men så var det, at jeg faldt over disse smukke og (rimelig) billige bud på lækre buksedragter, som vil være perfekte til sommer - så måske man skulle genoverveje...?



Spot bow pocket playsuit fra Topshop til ca. 300,-
Virkelig fin med de søde sløjfer på lommerne.



Buksedragt fra Best Behavior set hos By Flou til 1.399,-
Enkel, super anvendelig og så ser den jo vildt behagelig ud!



Lace Trim playsuit fra Topshop til ca. 500,-
Elegant og smuk, og ville passe perfekt i mit klædeskab.



Moshi Moshi buksedragt set hos Nué til 750,- (halv pris)
Både skøn hjemmehyggedragt og fed med stiletter og blazer.



Jungle Tiger print jumpsuit fra Topshop til ca. 500,-
Jeg er lidt forelsket i denne smukke sag: Snittet, mønsteret og prisen er endda rimelig overkommelig.




Grecian Drape playsuit fra Topshop til ca. 300,-
Smuk og enkel, ville være ret fin med en blazer og en masse grove smykker.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails