My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 6. maj 2010

Et lille øjeblik for mig selv

Jeg har helt tilfældigt fået foræret lidt ekstra tid her til eftermiddag. Skulle have spist middag med en gammel veninde fra min højskoletid, men da hun desværre måtte aflyse fik jeg muligheden for lige at nå hjemme og få lidt tid alene for mig selv, inden turen i aften går afsted mod Frederiksberg og fællessang med Ekiba.

Hvad skal man så bruge sådan lidt ekstra tid til? Hmm ja jeg tænkte at det var på tide at jeg lige fik lavet et lille blogindlæg da Frk. L har været stor leverandøren de sidste par dage.

Så her sidder jeg nu i min seng med min Mac en dejlig vitamin drik fra Vitamin Well Defence, der smager af citrus og hyld. Virkelig godt at få noget der smager godt efter lidt for mange kopper elendig kaffe på arbejdet, der af uforklarlige årsager er blevet fortæret i løbet af dagen.

Fra itunes strømmer skønne Oh Lands fine spinkle og samtidigt stærke stemme. Hendes musik får mig til at tænke på en super kvinde, men mega lækker stil og en udstråling der siger spar to, hvilket jo også er hvad hun er. Hendes blanding af ynde og råstyrke er beundringsværdig og til stor inspiration for mig.

Forresten så er de endelig kommet min længe ventede solbriller, som netop skulle være med til at pifte mit nogen gange pigede look op. Her er de godt nok matchede med en oversize hættetrøje fra herreafdelingen i H&M, men i fremtiden skal de på når looket står på sommerkjoler med masser af sus i.


Har ellers stået på hovedet i mit skab for at finde mine gamle kernelæderstøvler frem. Efter at jeg så hvordan Stephanie fra anywho fik forkortede skaftet på sine støvler, har jeg haft i tankerne at få gjort det samme med mine. De har ligesom bare ikke den rigtige længe mere så nu vil jeg til skomageren i morgen og se hvad han kan få ud af dem.

Her er lige et før-billede, så må vi se hvad der sker når skomageren har haft sine barkede næver i dem.


Her til sidst er den skønne Nanna Øland Fabricius, som sagt til evig inspiration og glæde. 




Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails