My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 20. maj 2010

Fødselsdag med lækker mad og smukke gaver

Så er jeg endelig kommet hjem efter en rigtig lang og skøn fødselsdag, som startede med lækker morgenmad tilberedt af dejlig kæreste efterfulgt af morgenmøde med fødselsdagscroissanter, og endte med lækker middag på ES med hele familien. Alle har simpelthen været så søde, og jeg har haft den dejligste dag.

Brugte det meste af dagen på kontoret, hvorefter jeg tog hjem til mor og far for at spise jordbærkage og hygge. Derefter tog vi ned til Skovridderkroen, hvor den spanske tapasrestaurant ES ligger. Vejret var skønt, og udsigten over vandet fantastisk. Jeg har spist på Es nogle gange før, og det har hver gang været rigtig lækkert - kan absolut anbefales.

Til sidst fik jeg gaver - og hold op hvor er jeg dog forkælet!


Bog fra min bror og fint armbånd fra Line&Jo fra min søde søster



Lækkert sort læder med den findeste lille guldblomst



Min kæreste og jeg har ellers lige haft en lang snak, om at vi ikke behøver at give hinanden gaver, og så kommer man hjem til dette syn!



SÅ lækker lille make-up/creme/pilleæske/memory stick-taske. Jeg har altid sådan en lille pung med i min store taske med alt mit overlevelsesgrej - og en lækker pung gør det da lidt mere lækkert. Har ellers altid haft lidt ambivalente følelser omkring logotasker, men jeg tror efterhånden, at jeg er kommet frem til, at accessories som make-up pung, toilettaske, kalender osv. er vejen frem. Smukt er det jo, men det kan godt være lidt for voldsomt på store flader.



Dagens outfit er sort kjole fra Stella Nova, kort blazer fra Gestuz, strømper fra Falke og det smukke, smukke tørklæde fra Louis Vuitton, som jeg har sukket efter i månedsvis. Tørklædet er fødselsdagsgave fra mor og far. 


Nu vil jeg smutte i seng, så jeg kan være frisk til i morgen, hvor jeg skal have nogle tøser til fødselsdagsmiddag. 



Frk. L


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails