My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 17. maj 2010

Første arbejdsdag

Skulle starte på mit nye arbejde i dag, en oplevelse som altid er lidt overvældende og en lille smule angstfremkaldende, for hvordan søren er det mon lige at man opfører sig på denne her arbejdsplads, hvad er det for nogen mennesker og kan man overhovedet finde ud af det man skal?

Er kommet hjem her for et par timer siden og er helt bombet i mit hoved af alt den information og nye indtryk. Synes nu selv at det gik meget godt, fordi folk jo opførte sig som på så mange andre arbejdspladser, de var selvfølgelige helt almindelige søde mennesker og ja jeg kunne jo godt finde ud af det jeg skulle.

Her er mit første-dag-på-nyt-job out fit. Beklager kvaliteten, men da jeg simpelthen ikke kan finde selvudløseren på mit kamera og jeg er alene hjemme, så måtte jeg ty til Photo Booth. Kan til gengæld sige at kvaliteten er blevet væsentlig bedre efter lige at have været igennem det smarte polaroid project program.



Cardigan fra COS, bluse fra Vanessa Bruno, Nederdel fra Monki, strømper fra H&M og taske fra Black Lily, hertil cowboy støvler i brunt ruskind som jeg ikke lige kan huske hvor er fra.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails