My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 15. maj 2010

Same same - but different

Jeg har længe været på udkig efter en smuk statementhalskæde, men er virkelig picky omkring materialer og pris. Da jeg er på SU, er der en helt naturlig grænse for budgettet, og samtidig vil jeg meget gerne finde en halskæde i ordentlige materialer, og som ser eksklusiv ud - med andre ord; Plastik er no go.

Hvis man var i den heldige situation, at penge ikke var et issue, ville jeg uden tvivl kaste mig frådende over Monies (som vandt prisen for bedste accessory-designer ved DANSK Fashion Awards i onsdags) smukke designs. Men da det ikke ser ud til at SU-taksterne bliver sat op foreløbig, og jeg ikke er færdig med studiet indenfor overskuelig tid, må jeg nok i stedet se mig om efter noget som ligner. Her er nogle gode bud fra Pieces. Det er lidt svære at se ud fra billederne om materialet er plastik eller træ, men umiddelbart synes jeg at disse ser ret fine ud:



Dagmar necklace fra Pieces, ca. 150,-

Dyveke necklace fra Pieces, ca. 130,-




Nubbo necklace fra Pieces, ca. 130,-



Pix necklace fra Pieces, ca. 200,-



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails