My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 12. maj 2010

Den smukkeste kjole fra Acne bor nu i mit skab

Var et smut inde i byen i går med min dejlige veninde M. Skulle egentlig ikke invesetere i noget, men men men, så var det at jeg kom i tanke om at jeg har et gavekort til Magasin - og et gavekort tæller jo ikke som rigtige penge, ergo må man godt bruge gavekort, selvom man ikke må bruge penge. Smart!




Kjole fra Acne i modellen FAITH, 1.295,-

Jeg fandt hurtigt denne smukke kjole fra Acne som jeg - indrømmet - har set på før. SÅ smuk og SÅ lækker farve. Men desværre var jeg så uheldig at skønheden ikke var der i min størrelse i Magasin, og så gik turen til Acnes egen butik på Gammel Mønt, hvor de heldigvis havde den. De ville godt nok ikke tage imod mit gavekort til Magasin, men nu hænger kjolen i skabet, og hvor er den bare smuk! Jeg vil have den på til min fødselsdag i næste uge (krydser finger for at vejrguderne får losset de der regnskyer ad h... til og sender sol og varme i stedet).


Bikini fra H&M, top 99,- og tanga 79,95

Da vi nu var i gang med at shoppe, blev vi enige om at vi lige ville smutte forbi H&M, som jo lige har laceret deres nye swim wear kollektion. Selv om der allerede var tømt godt ud i godterne lykkedes det os at få reddet denne smukke bikini x 2 (den var så smuk at vi begge måtte eje den) i de rigtig størrelser. Og selvom der ikke er stor sandsynlighed for at mit eksemplar nogensinde kommer i den danske bølge (jeg fryser bare af at kigge på vandet i DK), skal den nok blive brugt flittigt når jeg skal nyde solen til sommer.

Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails