My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 30. maj 2010

Romantisk forårsbryllup

I går var jeg til min venindes bryllup i Trinitatis kirken lige ved Rundetårn. Det var en meget smuk vielse, og jeg kan kan nok heller ikke afvise, at der var en enkelt tåre eller to i mine øjne. Efterfølgende var der stor fest på Frederiksberg, og det var en fantastisk aften. Maden var virkelig lækker, og der var masser af den (bruden er selv fantastisk i et køkken, og er stor fan af MEGET velvoksne portioner), og vin og drinks flod i stride strømme - et super udgangspunkt for en fantastisk fest!

Jeg havde - som sædvanlig - ikke så god tid, da vi var på vej ud af døren (en kirkevielse er vist et af de absolutte NO GO's i forhold til at komme for sent!), så nåede desværre ikke at få taget billeder af dagens outfit, inden vi kastede os ud af døren. I dag er jeg lettere medtaget, og har i øvrigt også mistet det meste af min stemme, så I må altså nøjes med outfit uden moi.

Kjolen var måske lige lovlig sommeragtig ift. gårsdagens temperaturer, men jeg synes altså, at vi er nogen, der må sætte hårdt mod hårdt, og kræve at sommeren snart for alvor kommer til DK ;)



Kjolen er fra Selected Femme, sandalerne fra Shoe Biz, clutchen fra Malababa og statementhalskæden er vist mit eget personlige topmål hvad angår kreativitet. Jeg er absolut ikke videre kreativt begavet, men efter i flere måneder at have ledt efter en halskæde, som jeg havde et billede af i mit hoved, gik jeg selv i gang - og synes faktisk at resultatet er blevet ganske godt (når man nu selv skal sige det).


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails