My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 9. maj 2010

A cup of tea plaese

Jeg er storforbruger af lækker thé, og er altid på jagt efter spændende nye smagsvarianter. For nylig er jeg faldet pladask for Clippers lækre og sunde théer, og så er de endda i den fineste indpakning og til meget rimelige priser. Jeg er helt vild med varianten Organic Orange & Coconut Infusion og den fantastiske Liquorice Infusion. Og så kan jeg altså slet ikke stå for deres Alice blend, en thé som er del af en limitid edition Alice teas (der er også Queen of Hearts blend) - jeg har endnu ikke smagt dem, men hvor er de bare fine!









Théerne kan også sagtens findes i danske netbutikker som f.eks. Økologisk Supermarked og Netspiren. Alle théer er naturligvis både økologiske og Fairtrademærkede.

Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails