My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 22. maj 2010

I dream about: Burberrys klassiske trench coat

Burberrys klassiske trench coat er en ægte klassiker, som altid er elegant og lækker - og passer til alt. Jeg fik den smukke sorte model (den lange) i fødselsdagsgave for nogle år siden, og jeg er simpelthen SÅ glad for den. Den passer til alt, og så føler man sig bare altid lidt cool og agentagtig (ved ikke lige hvor det kommer fra, men det gør jeg altså) med den på. Det sidste års tid har jeg gået og luret lidt på den lyse, korte model med de sorte knapper og spænder, som smukke Emma Watson har på i kampagnen. Den er virkelig flot, og jeg er vild med de sorte knapper, som gør modellen lidt yngre og mere elegant.




I går var jeg så et smut forbi en af mine absolut yndlingsbutikker for at sige hej til indehaveren Pernille og kigge lidt på det lækre udvalg i butikken. Pernille har fantastisk smag, og butikken er fyldt med lækre mærker som eluise, Paul&Joe Paris, Burberry, Iben Høj og Sophie Digard. Pernille har et rigtig stort udvalg af Burberrys trenchcoats, og sælger dem endda til en rigtig god pris - 4.600,- mod mange andre steder i landet, hvor jeg har set dem til omkring 5.700,-. Det i sig selv kunne jo egentlig være et godt argument for at begynde at spare op, men i går fortalte hun så, at priserne komme til at stige yderligere, fordi pundet bliver stærkere. Så nu går jeg altså i gang med at spare op, så jeg forhåbentlig kan nå at investere, før de smukke frakker bliver sat op til 5.400,- i løbet af sommeren. Så hvis nogen derude har gået og overvejet at investere så kan du være at man skulle tage et smut forbi Pernilles butik i Charlottenlund...!


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails