My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 14. maj 2010

Mette Lindberg - stilikon



Da jeg for omkring tre år siden oplevede The Asteroids Galaxy Tour ved en tilfældighed i Pumpe Huset i København, blev jeg blæst totalt bagover af forsangeren Mette Lindberg. Hun brændte fuldstændig igennem på scenen og hendes ustråling var overvældende og sikker, samtidig med at hendes upåklagelige tøjsmag ikke var til at overse. 

I dag er bandet nået vidt omkring i den store verden. De har haft numre med i serien Gossip Girl og Vogue dokumentaren The September Issue, og er konstant på tour med deres debut album Fruit.

Jeg synes da også stadig at Mette Lindberg er mega cool. Hendes stil er super fin og ligger på grænsen mellem det 70'er - 80'er flippede, samtidig med at der er meget rock chick alla 2010 over hende, blandet med en lille snert af barnlige alfeagtig sødme. Et væld af kombinationer der tilsammen skaber en original og anderledes stil.

Hendes stil er nok lidt for vild til at jeg vil overføre den direkte til mig selv, men hendes brug af farver og den måde hun tør at sætte ting skævt sammen er meget inspirerende, og derfor vil jeg klart sætte hende ind i den kategori af kvinder som jeg vil betegne som mine personlige stilikoner. 






Fotos fra The Asteroids Galaxy Tours myspace og facebook. 

Se flere billeder af Mette Lindberg og høre bandets musik på deres myspace her

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails