My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 10. maj 2010

Derma lancerer ny økologisk hudplejeserie

Derma er kendt for hudplejeprodukter uden parabener, parfume eller farvestoffer. Men nu lancerer de også en økologisk linje, Derma ECO, som udover at være økologisk, også er svanemærket og har Astma- og allergiforbundets kvalitetsstempel. Og så er priserne endda SU-venlige, ligesom Dermas andre serier. Jeg har endnu ikke prøvet produkterne, men hvis de er lige så lækre som Dermas andre serier (jeg er især vild med solcreme fra Derma Sun, som jeg blander i min dagcreme), er jeg ikke i tvivl om at de skal afprøves!


Produkterne kan købes hos Matas, i dagligvarebutikker og hos netbutikker som f.eks. Ren Velvære (hvor produkterne lige nu er på tilbud), og priserne ligger mellem kr. 40,- og 99,-


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails