My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 4. maj 2010

Tøsemiddag

Så er jeg på vej til tøsemiddag hos min kære veninde J. Hun og M har været i Sydamerika de sidste to måneder, så jeg glæder mig forfærdelig meget til at se dem og min veninde P, som jeg heller ikke har set længe! Vi har kendt hinanden siden folkeskolen, og har været bedste veninder siden, så det skal nok blive en rigtig sjov aften.

Når jeg ser ud af vinduet pisker regnen desværre stadig ned, så dagens outfit er præget af praktisk jakke (i hvert fald den mest praktiske jeg ejer) og gummistøvler - godt man ikke skal i byen og være lækker i aften! Forsøgte mig (helt ufrivilligt) med looket druknet dansemus i fredags, og selvom det våde look måske er sexet på film, følte jeg mig nærmere lidt udtværret og trist (mine fine smokey eyes var i løbet af cykelturen blevet til grågrumsede kinder i stedet). Det var også ved denne lejlighed, at jeg fandt ud af, at min "praktiske" jakke altså alligevel ikke er særlig vandtæt!


Jakke: Sand, cardigan: Månestråle, tørklæde: moshi moshi, top: H&M, halskæde: Pilegaard Smykker, jeans: Won Hundred, taske: Marc by Marc Jacobs, gummistøvler: Hunter


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails