My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 23. maj 2010

Pre-fødselsdagsmiddag + American Apparel part III

I fredags fejrede jeg, som tidligere nævnt, en lille pre-fødselsdagsmiddag med et par af de tætteste tøser. Pre fordi jeg har tænkt mig at holde en rigtig fødselsdagsmiddag, så snart jeg kan krydse min bachelor af som DONE!


Det var en super hyggelig aften, og Eikba og jeg havde leget domestic goddesses og kreeret pizzaer med chorizo og gedeost, friske tomater, mozerella og frisk basilikum, og til sidst en skøn kartoffelpizza med helt tynde kartoffelskiver, hvidløg, bacon, frisk rosmarin og en lille smule frisk mozerella. For at holde damerne sunde og smækre havde vi også bakset et par forskellige salater sammen, og selvfølgelig investeret i rødvin i lange baner (der er vist noget med, at en flaske om dagen holder lægen fra køkkenet ...eller noget i den stil).  Mums!


Aftenen endte på The Office, som vist efterhånden må betegnes som stamstedet. De har rigtig skønne drinks, god musik, lækre bartendere og adresse tilpas tæt på alles lejligheder, til at damerne kan overskue at få sig selv bragt hjem, selv med lidt for mange promiller i blodet.

Aftenens outfit bestod af part III af min bestilling fra American Apparel: Sort nederdel og fin blondebluse. Blondeblusen har allerede været på et par gange nu, og jeg er helt vild med den!






Nederdel og blondebluse fra American Apparel, strømper fra Falke, armbånd fra Line&Jo (og så kan man ikke engang se mine smukke støvletter fra Inwear - øv!)





Ekiba i kjole fra Diesel, stiletter fra Stylesnob og second hand clutch





Mine elskede veninder J og J - så smukke og søde!





Dejlige C med den fine lille køkkenhave, som jeg fik af pigerne i fødselsdagsgave






Udover minikøkkenhaven fik jeg den fineste pink bordgrill af tøserne - så nu er der ingen undskyldning for ikke at tage i Classens Have og lege grill meisterin 





Smuk fødselsdagsbuket fra Ekiba




Frk. L

1 kommentar:

  1. Ihhh hvor ser det hyggeligt ud, jeg ville så gerne have været med....

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails