My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 23. maj 2010

Eurowoman + Tromborgs Illuminating Powder

Jeg faldt lige over dette gode tilbud, som jeg da lige vil dele med jer alle. Man kan nemlig lige nu få fire numre af Eurowoman (som jeg alligevel altid investerer i) + Tromborgs solpudder, Illuminating Powder SUN, for kun 198,50. Solpudderen koster 320,- i butikkerne, og med en bladpris på omkring en 50'er pr. stk. er det altså et meget godt tilbud. I hvert fald når man som undertegnede er storforbruger af begge dele i forvejen. 








 +












Jeg er virkelig begejstret for Tromborgs mineralprodukter, og har brugt pudderen i næsten to år. Den giver en super flot finish, uden at man ligner en sminkedukke, og for sådan en bleg nordboer, som mig, er Illumination Powder SUN altså altid en life saver! Solpudderen består af rene mineraler, og er perfekt til lige at friske ansigtet op og give glød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails