My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 25. maj 2010

Dagens indkøb

Jeg har længe været på udkig efter en helt enkel sort maxikjole, og har efterhånden været forbi alle H&M butikker i Kbh. og omegn efter én, som jeg havde set på nettet, men selvfølgelig lige ville vente lidt med at investere i - og ja, nu er den så selvfølgelig udsolgt over alt. Damn!

Jeg fandt en anden kjole i H&M, som egentlig også var ret fin, men på trods af at jeg er højere end gennemsnittet, skulle jeg have hæle på mindst 10 cm på for, at den ikke skulle slæbe hen af gulvet efter mig. Hmm... what to do now? Jeg var forbi samtlige butikker, som jeg tænkte kunne have en lang, sort maxikjole til en rimelig pris, og til sidst var den der da også - og haps, nu ved jeg havd jeg skal have på ud og spise på fredag!




Derudover havde jeg jo et gavekort til Magasin, som brændte i min Mulberry. Og ca. 2 min. efter at jeg var trådt ind i skoafdelingen, vidste jeg hvad de skulle bruges på: De smukkeste mørkeblå sandaler, som er lige præcis tilpas grove, og med en perfekt hæl, som man kan have på en hel dag! Hvor heldig har man lige lov at være?! Oven i købet var prisen meget tæt på beløbet på mit gavekort, så jeg slap med sølle 99,-. Jeg er helt vild med farven, og så er de lidt rå og grove i det, men uden at der en gået en gal nitte i dem. Hælen har en rigtig god højde, og så er den ikke stillet-tynd, så de er lette at gå i, og de bliver ikke så hurtigt grimme af at tusse rundt på Kbh.'s brosten.





Jeg har lige forkælet fusserne med fodbad og lak, men der var altså desværre ikke helt så meget farve på, som jeg lige havde tænkt mig.

Den blå farve er ikke ret tydelig på billedet, men de er helt mørkeblå og lidt støvede i farven. En rigtig god farve til mine ben, som har været gemt væk hele vinteren, og vist er beyond blege, og vel nærmest er helt hvide ;)

Sol og sommer søges!
















Den blå farve vil være perfekt til alle mine hvide sommerkjoler, og en rigtig god afveksling til mine (måske) lidt for mange sorte heels og stiletter.

Hvad går I og pønser på at investere i her til sommer?













Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails