My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 2. juni 2010

Bachelor, sol og De tre Musketerer

I dag skal jeg bare hygge mig med at rette bacheloropgave igennem, og da vejrguderne endelig synes at have hørt min klage, synes jeg, at det skal gøres hjemme i mine forældres have. Allerede nu viser termometret 17 grader udenfor (!), og det skal altså nydes.


I aften skal jeg i Dyrehaven og se De tre Musketerer, så jeg krydser fingre for, at vejret holder. Forestillingen har fået rigtig flotte anmeldelser, og jeg glæder mig rigtig meget til at se Marie Louise Wille og Henrik Kofoed i aktion!


Nu vil jeg smutte ud i solen og sætte kommaer og rette stavefejl!


Jeans: Won Hundred, T-shirt: H&M, halskæde: Pieces, jakke: Linda Carlén



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails