My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 20. juni 2010

I love...!

Jeg er faldet pladask for Yolanda Be Cool med We No Speak Americano - virkelig cool nummer og rigtig fed video, som i øvrigt er editeret af Pink louder. Den har muligvis potientiale til at blive rimelig irriterende at høre på efter repeat et par gange, men virkelig cool i begrænsede mængder.


Hvad siger I derude? Er jeg den eneste der er hooked?


I får også lige en dagens fra i går. Var til middag hos min kæreste forældre sammen med hans søde niece og nevø. Vejret var ikke fantastisk, men dog til at man kunne hygge lidt i haven - derfor det finde billede i det grønne. Jeg er lidt luren på den hvide blazer, den er jo meget moderne, men ved ikke helt om det er mig - hvad synes I?

Blazer: Designers Remix, tørklæde: Nué Notes, top: Won Hundred, jeans: Won Hundred, ballerinaer: Pretty Ballerinas


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails