My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 18. juni 2010

En lille dagens

Jeg er svært tilfreds med mit outfit i dag, når jeg nu selv skal sige det. Elsker når man finder kombinationer af forskellige ting fra skabet som man ikke har prøvet før - men som til stor overraskelse passer perfekt sammen.

Her en kjole fra Gina Tricot som ellers har ligget nederst i tøjbunken, sat sammen med højtaljede chinos fra Weekday og Acne sandaler. Har iført mig mine uundværlige og elskede læsebriller, da det egentlig var meningen at jeg skulle læse lidt i dag.

Legede lige lidt med iPhoto så farverne er ikke så tydelige, men toppen er altså sort, bukserne sandfarvet og sandalerne brune og sorte, plus de ravfarvede briller. Meget klassisk farvepallet fra mit klædeskab.


Today’s outfit is definitely a new classical of mine. Dress used as top from Gina Tricot, chinos from Weekday and sandals from Acne. The glasses are for reading, or though I'm not having any success with getting that done in these days.
 

Frk. N

p.s. Husk vores læserkonkurrence;)

2 kommentarer:

  1. Applauderer stående for fantastisk outfit! bravo!!!

    SvarSlet
  2. Mange tak, er som det fremgår også selv ret tilfreds med det:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails