My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 14. juni 2010

New in: My Burberry trench

Så er den endelig min! Den smukke, elegante og evigt klassiske trench, som jeg i årevis har sukket efter. Jeg hentede den i formiddag, og selvom det faktisk var lidt for varmt, har jeg haft den på næste uden pause siden. Måtte lige have den af på kontoret - det ville nok alligevel være lidt for mærkeligt, at sidde ved computeren iført både blazer, tørklæde og trench - og så på en rimelig lun sommerdag... men derudover har jeg faktisk haft den på siden jeg tog den ud af posen - og jeg er forelsket. Det var godt nok lidt af en udskrivning, men det er jo en evig klassiker, og den vil have en plads i mit klædeskab de næste mange år!


Jeg har allerede den lange model i sort, og har derfor valgt den lyse i den korte model. Jeg er vild med de sorte knapper og spænder, som efter min mening gør den lidt mere moderne. Den lyse farve er normalt ikke en vinder med min lyse (blege) teint, men jeg bilder mig ind, at denne er flot til mig alligevel - og så passer den jo perfekt til mit nye tørklæde!


Så smuk, så smuk...!


I absolutely love my new Burberry trench – I’ve wanted it for years, and now it is finally mine! It goes great with my new scarf – and almost everything else in my wardrobe. It is quite an expense, but it is a classic, and I know that it will follow me for many years to come!

 


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails