My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 25. juni 2010

New in: Mine varer fra Nué

Så er mine varer fra Nué landet og uh hvor er de bare fine! Og alle tre ting passer perfekt - lucky me! Jeg tror at jeg skal have en af kjolerne på i morgen - hvis altså DMI har ret i at det bliver FANTASTISK vejr igen i morgen. Skal godt nok læse hele weekenden, men det kan man jo sagtens gøre i fin sommerkjole.


Den fine rosa kjole fra Nue - perfekt til sommer (men kræver vist en smule mere farve!).
Halskæden er min hjemmekreerede, som i stedet er bundet med et kort silkebånd.



Halskæden lukkes med en fin sløjfe i nakken




Kjolen i sort med den lækre læservest over. Halskæden er en ældre - også hjemmekreeret - model.



Er der andre derude der har været på udsalg hus Nué - eller gjort fantastiske fund andre steder?




My order from Nué just arrived and it all fits perfectly! The necklaces are both designs by moi and I think they bring certain elegance to the otherwise casual dresses.




Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails