My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 12. juni 2010

The Urban Turban

Jeg ved godt at det som sådan ikke er nogen ny tendens, for Prada viste allerede turbanen frem i deres spring collection 2007, men jeg tror først at jeg er kommet frem til at det måske er en trend man skulle hoppe med på nu.

Har fulgt Maria fra Vanillascented i et stykke tid efterhånden, og hendes overbevisende brug af smukke turbaner kombinerede med - ja næsten alt - har givet mig lidt blod på tanden.

Nu må jeg på jagt efter den rigtige som passer lige til mig. Måske er der nogen der ved hvordan man kan finder en eller endnu bedre binder en selv?

Urban chick turban fra etsy.com, omkring 3 US dollars. de shipper desværre ikke til Danmark.

Prada spring 2007, fantastisk flot 

Carrie i den nyeste Sex and the City viser at turbanen er kommet for at blive 

Haper's Bazar Dubai - ja det siger vel sig selv egentlig

Turbanen er ikke nogen nyopfunden tendens her for forsiden af vintage Vogue 

I know that it's not really a new trend, since Prada showed the Turban at their spring 2007 show, but I have not been ready fore it until now. 

Maria from Vanillascented freshnet is wearing the Turban with almost everything, and she makes it look great, so I though 'why not give it a try'?

Does anybody know where I can get one ore even better how to make one myself? 

Frk. N

4 kommentarer:

  1. Hej N

    Du kan evt. benytte dette, hvis du er mere end klar til at hoppe på turban-trenden:

    http://www.trendsales.dk/annoncer/turban/17606745?forum=135&road=&search=turban&sort=ID%20DESC&status=1

    Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  2. Jeg har set en af slagsen hos "Nørregaard på Strøget" :-)
    Søs.

    SvarSlet
  3. Sweet, de er super seje:) Så flere, der brugte dem som vinterhuer...

    SvarSlet
  4. Ja de er nemlig virkelig fede.
    Christiane og søs tak for tippene, vil klart se nærmere på dem:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails