My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 15. juni 2010

Dagens ...uden min trench

Efter at have set vejrudsigten i morges valgte jeg at hoppe i den (semi)praktiske jakke fra Sand frem for min nye trench. Jeg ved godt, at det er en frakke, og at den derfor som udgangspunkt skal bruges udendørs, men synes bare, at det endnu er for tidligt for den at møde realiteterne i det danske vejr.

Og det var faktisk ikke nogen dårlig beslutning - hvis jeg selv skal sige det - for ca. 3. sek. efter at jeg havde forladt kontoret på vej hjem, hørte jeg et kæmpe brag efterfulgt af 1 min. kraftig regn krydret med lidt hagl. Nu er himlen igen blå, og solen skinner - endda så meget at jeg fortryder, at jeg ikke har mine solbriller med. Jeg er forvirret - kan nogen udrede det for mig - er det sommer eller hvad er det lige der sker?! 


Læderjakke: Eluise, tørklæde: Rika, halskæde: Glitter, t-shirt: H&M, jeans: Won Hundred, taske: Mulberry og ballerinaer fra fra Pretty Ballerinas


I didn’t wear my new trench today because the weather forecast predicted rain. I know that it’s an outdoor coat, but still – I’m not sure it’s ready for the unpredictable Danish weather yet. And that was actually lucky, cause about 3 seconds after I left work rain and hail poured down. Now the sky is clear and blue again, and the sun is shining – can someone please tell me what’s going on here?!



Frk. L 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails