My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 13. august 2010

Blond Accessories - not only for blondes

Blond Accessories er startet af den unge designer Mie Katrine Christensen tilbage i 2006, og stilen er rå, edgy og lige i tidens ånd. Materialerne er hovedsageligt læder, ruskind, bomuld og ben, og så er priserne endda overskuelige. Jeg har f.eks. forelsket mig hovedkulds i de lækre halskæder i ben til priser fra omkring 249 til 399 - priser som jeg absolut synes er rimelige når materialerne er i orden.









Jeg har længe været på udkig efter lækre statement halskæder som både er overskuelige i prisen og i ordentlige materialer. Monies laver jo nogle helt fantastiske smykker i samme stil, men priser er desværre alt andet en SU-venlige.
Halskæderne skulle gerne komme i butikkerne til november, og vi skal nok lige finde en forhandlerliste, så alle kan få fingre i de smukke ting! 


Blond Accessories laver meget mere end bare smykker, og jeg er f.eks. rigtig vil med printet på denne body, som meget gerne må joine samlingen derhjemme, når den til november kommer i butikkerne.

I det hele taget synes jeg at kvalitet og design går op i en højere enhed hos Blond Accessories, og det er absolut et mærke, som jeg vil holde øje med i fremtiden!

Young designer Mie Katrine Christensen started the Danish Blond Accessories in November 2006, and the style is raw, edgy and cool. The quality is mostly bone, leather and cotton, and the prices are very reasonably. The things shown here should be in stores by November, and we will try to find a list of stores in Denmark as well as aboard.

Frk. L

2 kommentarer:

  1. Er den nederste halskæde messingfarvet eller guldfarvet? Synes den er super lækker!

    SvarSlet
  2. Den på bodyen er sølvfarvet og den anden er messingfarvet - synes det giver et rigtig flot råt look ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails