My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 8. august 2010

Hello Copenhagen...!

Så har jeg igen sat fødderne på dansk jord efter en fantastisk tur i det amerikanske. Lige nu har jeg ikke rigtig så meget overblik over billeder (vi har til sammen taget over 800 stk. som lige skal kigges igennem - og bare rolig I skal nok slippe med nogle få udvalgte), indkøb osv. endnu - men det kommer i løbet af ugen! Lige nu kan jeg bare sige at jeg har haft en super fed tur (og gjort masser af super gode køb - OG holdt mig inden for budgettet!), stadig er en smule jet lag'ed og glæder mig til at fortælle om det hele.

Indtil videre får I lige nogle få stemningsbilleder:




udsigten fra vores lejlighed i NY

Lækre cup cakes fra Dean & Deluca

Obama is not the only one who needs change - kreative hjemløse i Santa Barbara


Et lille stykke Danmark i Solvang 


Fashion statement i Castro i San Fransisco


It's Vegas baby!


48 grader i skyggen ...no wonder de kalder det Death Vally


De skønne strande i Playa del Ray i L.A.

Skøn mad i Napa Vally


Jeg er snart tilbage med lidt mere om turen - og så selvfølgelig mine gode fund fra diverse outlets!

Just arrived in Copenhagen after an absolutely fantastic trip to the states… when I have created an overview over pics, shopping and so on I’ll let you know!



Frk. L



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails