My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 30. august 2010

Scattered fall fashion thoughts

En ny sæson betyder altid tanker om hvilke nye ting der skal tilføjes til ens look om man så må sige.

Jeg har da også haft en del overvejelser over tilføjelser, der kan gøre mig mere klar til efteråret, her er et par stykker.

Jeg har længe haft pandehår, men med et hår der vokser som ukrudt, har jeg i en periode været træt af hele tiden at skulle have det klippet. Nu er jeg dog begyndt at overveje at få det igen, noget a la Kate Moss'.

Jeg har længe overvejet at få et ekstra hul i min ene øreflip, præcis som det Emily har her. 

Jeg er elendig til at få farver ind i min garderobe, men denne capers grønne skjorte fra Gina Tricot er nu fin til efteråret, og 159 kr. det er nu billigt. 

Denne fantastiske sandal fra Michael Kors er lige nu på udsalg hos Youheshe.com og jeg kan godt se mig selv bruge den med tykke strømper her til efteråret/vinter. 

Hvad siger I der ude? Hvad er jeres efterårs ønsker? 

A new season also means thoughts on how to make your look season ready. The things above are some of the things I am considering this fall - bangs a la Kate Moss, a second ear piercing -here on Emily, a lovely green shirt and fabulous heels. 

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails