My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 26. august 2010

Laces both inside and out

En hvid blondekjole har længe ligget og gemt sig på min ønskeseddel her til efteråret.
Sådan en kjole kan bruges med grove støvler, flettet bælte og militærjakke eller med fine spinkle stiletter, og ja, jeg kunne egentlig blive ved.

Da der i går blev annonceret at studiets introfest havde all white dresscode visualiserede jeg endnu engang mig selv i den lille blonde sag. Jeg ejer ellers ingen hvide kjoler, sp derfor følte mig klart berettiget til at stikke næsen forbi H&M for at og se om de nu liiiiige havde en blondekjole, der ikke sprang budget.

Og heldig var jeg, for gemt godt væk i Divided afdelingen hang denne yndige sag - er faktisk meget tilfreds med både blonden og snittet, og da den passede perfekt og kostede 250 kr., så kom den med hjem.

Faldt også lige over en fin blonde bh med tilbehør og ja, det kunne jeg altså ikke stå for.





I have been wishing for a white lace dress for a while and since a am going to a party with a white only dress code, I couldn't help visualizing myself in a withe lace thing once again.
I dropped by H&M on my way home and found these beautiful lace styles. 

Frk. N   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails