My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 1. august 2010

Søndag morgen hos hjemme dineren

Jeg har arvet en god gammeldags kaffemaskine og bruger den flittigt her efter at jeg er flyttet.

Hver gang den står og klukker og duften af kaffe breder nyder jeg virkelig det nemme koncept, med den hurtige maskine.

Når jeg stiller glaskanden fra maskinen får jeg flashes fra amerikanske film hvor de på den lokale diner langer den ene kop kaffe efter den anden over disken til stamgæsterne.

I morges stod det således på søndags morgenmad i hjemme dineren hvor menuen bestod af omelet med friske urter, rugbrød, frisk tomat og avocado, og så selvfølgelig kaffe med en godt skævt soyamælk med vanille smag.





I love my old school coffee machine that gives me flashes to american movies and the diners with waitresses that serves refills to the regulars.  This morning I had breakfast the diner way:)   

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails