My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 18. august 2010

Mr. Postman

I går modtog jeg tre spændende ting med posten, dejligt på sådan en regnvejrsdag med lidt pakker og hyggelæsning.

Jeg har ventet spændt på de to pakker siden jeg i sidste uge lå syg og derfor havde altid for meget tid til at surfe nettet tyndt for gode tilbud og must haves.


Pakkerne indholdt henholdsvis et styk fantastisk lækker marineblå silkebluse fra Nué Notes sat ned fra 700 kr. til 150 kr., et sæt Mane'n tail shampoo og conditioner samt det nyeste Eurowoman.

Blusen var jo for god til at være sand til den pris, og siden jeg stod og manglede ny shampoo, var jeg blevet enig med mig selv om, at det var blevet tid til at prøve Mane 'n tail.

Efter at have læst og set utallige anmeldelser af dette vidunderprodukt var jeg jo nødt til at give it a go, og jeg må sige at jeg ikke er skuffet.
Shampoen vasker, som forventet, håret utrolig rent og efterlader det, sammen med conditioneren, super blødt og medgørligt, så indtil videre ingen skuffelse her fra.

Det er sjovt hvordan sådan et fænomen spreder sig - bare ved en enkel Youtube søgning får man et fint resulatet på ikke mindre end 664 anmeldelser med begejstrede piger - hvor af nogle af dem endda hævder at håret vokser hurtigere ved bruge af dette produkt. Ved ikke om jeg helt tror på den røver, men nu må vi jo se:)

Blusen skal I nok få at se in action snarest, men indtil videre må I nøjes med disse fine flasker med vidundermiddel.


I received three packages yesterday by post. I was a beautiful shirt from Nué Notes, a magazine and two bottles of Mane'n tail shampoo and conditioner. It was great to get these lovely things on such a rainy day. 
I love the shampoo it totally lives up to all the reviews that I saw and read on the internet. 


Frk. N 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails