My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 1. august 2010

Seeing double

Jeg har tidligere skrevet om mit ene stilikon Mette Lindberg, der med sin skøn og særprægede stil altid er meget inspirerende, men hun er nu ikke den eneste jeg skeler til for at finde inspiration.

Ligesom resten af (mode)verden er ser jeg nemlig dobbelt når der gælder god stil, nærmere bestemt Olsen dobbelt. Må nemlig indrømme at The Olsen Twins de kan altså bare noget.

I og med at de to tøser er så små (og jeg lige sådan) så er de gode at lade sig inspirerer af, da de mestre at klæde sig lækkert uden at ende med at ligne små pyntedukker.

Nettet vrimler jo med billeder man kan lade sig inspirerer af, og jeg lapper det i mig, men her har jeg dog forsøgt at begrænse mig lidt.

Be inspired.




















I must say that I'm like the rest of the fashion world cant help being inspired by the Olsen Twins. They master dressing after their petit bodies, and I admirer this ability.


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails