My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 22. august 2010

Brunch på Granola

Var til brunch med en dejlig veninde på Granola på Værnedamsvej i dag - skøn og lækker brunch a la cate. Meget Pariseragtigt og smart fordi man kun får præcis det, man har lyst til. Dagens outfit var afslappet og enkelt, og druknede fuldstændig på cykelturen hjem. Efter at have ventet under et halvtag i et kvarter, besluttede vi at sige fuck it og tage chancen - og det endte altså med, at jeg hældte vand ud af ballerinaerne og var gennemblødt til skindet, da jeg stod foran hoveddøren - skodsommervejr!

Skjorte fra Vila, jeans fra Won Hundred, ballerinaer (nu meget triste og våde, og jeg krydser mine små fingre for at de overlever) fra Pretty Ballerinas, taske fra Mulberry, solbriller fra Burberry og halskæden er en bachelorgave fra mine forældre.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails