My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 6. august 2010

New in...

Ja her gik jeg og sagde at jeg ikke havde råd til at shoppe, og hov så kom jeg til det alligevel.

Har været med Ekiba på shopping og endte med lige at købe et par små ting selv, så giver altså hende skylden.

Har længe ville have et par nye t-shrits og har derfor investeret i disse tre dejlige farver fra H&M

Endelig fandt jeg det flettede læderbælte som jeg så længe har ledt efter, totalt kup fra H&M

En rå halskæde, kreeret i Bead house. Jeg har svært ved at gå med smykker fordi mange smykker er så putte nuttede, derfor er denne kæde redningen

 Ja så er der også lige en lækre nude vest fra Zara som var på udsalg og ja et godt køb.

Bum bum så fik jeg lige argumenterede mig igennem hvorfor jeg godt måtte shoppe.

I bought these things today shopping with Ekiba.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails