My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 14. august 2010

I heart shoes

Jeg er enormt kræsen med sko. Jeg elsker dem, men for søren - så snart at de er til en rimelig pris, så er de også lavet af fake læder og ja, ikke altid lige kønne. Dette gør det ret umuligt for en studerende at få et par sko, som hun kan elske år efter år. 

Men dette er virkelig ikke tilfældet med Jeffrey Campbell. Skoene er kommet til Danmark for cirka 3 måneder siden og boy oh boy de er fine. 
Jeg savlede over nærmest hver enest model, og det bedste, er at skoene er i god kvalitet i læder og med ordentlige såler. 

Skoene kan fåes hos Invasion, Flying A, Dope og Carla F, og ligger til det fornuftige prisleje på mellem 1000 - 2000 kr. 

Kollektionerne er ret store med cirka 20 nye styles om ugen! ja det jo fantastisk. Søde Katrine der fortalte os om skoene har lovet at sende nogle flere billeder til os, så bare rolig - der kommer mere shoe showing of snart.


Særligt disse brune sandaler fik mit skohjerte til at springe et slag eller to over af bar glæde.  Ellers vil jeg faktisk bare lade skoene tale for sig selv, for de står så stærkt. 






















I fell totally and utterly in love with Jeffrey Campbells shoes - the styles are beautiful and very useable, and at the same time to a reasonable price.



Frk. N 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails